vineri, 26 decembrie 2008

Zorzoane

..smart AND sexi ;)


Am dat şi eu de boala javascriptului întru împopoţonarea site-ului. Ca dovadă, nu m-am lăsat pâna nu am adăugat (trebuie sa aveti javascriptul activat)


pe blog, asta pt că widgetul "noi suntem" din dreapta e chiar anost (Tudor, scuze, nu am avut poză cu tine).

Instructiuni: mouseover menu. Efectul e luat de pe http://www.phatfusion.net/imagemenu/index.htm.

Nu la fel de spectaculos, dar subliminal arătos, javascript-ul ştie să pună chenare, umbre frumoase şi spin pozelor. Fără pic de photoshop şi cu doar 23.6kB. Check out
http://www.netzgesta.de/instant/ .

Adăugăm şi puţină comunicare cu serverul, şi voila: http://imageflow.finnrudolph.de/ - o galerie de imagini extrem de sexi şi sofisticată.

Precautii: excesul de javascript poate dăuna interfeţei.

Obs: Daca nu apar niste poze care slideaza cand dai cu mousu' pe ele, e vina serverelor .dap, care gazduiesc niste javascripturi folosite in efect, dar care pica din cand in cand zilnic.

2 comentarii:

Nightcrawler spunea...

Chestia asta pare pur si simplu o manipulare de div-uri nu? ce am vazut la link-urile alea pare mult prea complex (probabil cere si ca browserul sa fie cat de cat mai nou).

Juls spunea...

Uau, un comentariu! >:D<

In principiu da, meniul miscator ia un div si aplica efecte elementelor din el conform frameworkului Mootools. Pentru a sti cum se aplica efectele, trebuie studiat API-ul Mootools, in niciun caz sursa lor .js, din care probabil ca intelege ceva doar Neo. API-ul te invata cum sa le folosesti obiectele in propriul js.

Ei zic ca e "fully tested on Safari 2+, Internet Explorer 6+, Firefox 2+ (and browsers based on gecko), Opera 9+"... deci ideea e sa ai si tu (tu, utilizatorule generic de mootools) un browser de bun simt.

But then again.. eu doar am schimbat pozele si niste cifre pe-acolo. Pe celelalte 2 efecte doar le-am testat, nu si gadilat.