marți, 25 noiembrie 2008

Din ciclul "cum să"...

În episodul de azi, cum să rezolvi problema Wordpress "am ales opţiunea 'Protejaţi cu parola această pagină', însă, după primul acces la care s-a cerut parola, pagina se afişează direct".

O chestiune care m-a cam întristat la blogurile Wordpress a fost faptul că, deşi autorul are posibilitatea de a parola articolele sau paginile, cititorii vor constata că la al doilea acces pe pagina respectivă în decurs de zece zile, de la acelaşi calculator, pagina apare direct, fără nicio pretenţie. Doesn't seem that smart of an interface, does it?

Nu cunosc ratiunile poate logice pentru atat timp, dar ideea e că (doar) pentru ultima parolă introdusă în blogul respectiv, se creează un cookie ce rămâne în calculator 10 zile.

Tratamentul simptomatic pe care l-am găsit eu a fost să editez fişierul "wp-pass.php" din rădăcina wordpress prin modificarea numărului de secunde corespunzător perioadei cât va fi pastrat cookie-ul. So, linia
setcookie('wp-postpass_' . COOKIEHASH, $_POST['post_password'], time() + 864000, COOKIEPATH);
a devenit
setcookie('wp-postpass_' . COOKIEHASH, $_POST['post_password'], time() + 1, COOKIEPATH);
Noul numar de secunde e dupa necesitate.

Acu pare sa mearga.

Un comentariu:

Unknown spunea...

am siu eu un blog tot aici si as vrea sa stiu cum pun si io o poza pe alta pagina decat prima da dinaia cu cod html va raog ajutaima ca am nevoie astept raspuns la http://fotobestmy.blogspot.com/ sau la id de mes cristi1987_unicatu